|
Brugt projektor til soveværelset? |
Besvar |
Forfatter | |
Dyberg
Junior bruger Oprettet: 13-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juli-2016 kl. 14:06 |
Nu er tiden kommet til, at jeg skal have min første projektor, yay.
Dog bliver det ikke noget vildt, det er simpelthen fordi vi ikke har plads til at TV i soveværelset, så er det nemmere med en projektor i loftet og et automatisk lærred ;-) Tænker det bare skal være en brugt projektor, da jeg ikke helt ve dom jeg har mod på en helt ny, den skal "bare" være fullHD, og der skal være HDMI indgang, vi ser primært film ved at caste Plex igennem Chromecast, der må også gerne være TV tuner i. Har i nogle gode bud, budgettet er ikke fastlagt helt, da jeg ikke ved hvad sådan noget koster, så skriv gerne hvad jeg skal være opmærksom på, og om i har nogle gode bud på hvad jeg evt. kunne købe :-) |
|
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke du kan finde en projektor med indbygget TV tuner, desværre. Desuden ville jeg nok personligt foretrække et TV fremfor en PJ i et soveværelse, da jeg vil mene at en PJ ville give for meget lys samt støje for meget.
Må jeg i øvrigt spørge, hvorfor I ikke bare hænger en fladskærm på væggen, der hvor I vil have et lærred hængende? Er det fordi lærred skal hænge foran et skab ell. lign? Redigeret af jacobe - 07-Juli-2016 kl. 16:13 |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det findes der også en løsning på: TV'et ligger under sengen
https://m.youtube.com/watch?v=tt14SLtej7c |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjov idé ... men kommentarerne under videoen er endnu sjovere
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |