recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson EH-TW6600
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson EH-TW6600

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson EH-TW6600
    Sendt: 02-Juli-2016 kl. 15:35
Hej allesammen,
Jeg har fået tilbud om en Epson EH-TW6600 til 9.500 hvor hele indmaden er skiftet og den skulle være som ny. M to års garanti.
Er der nogen holdninger til denne projektor?
Støjer den fx for mgt?

Hvordan er jeres opsætning m den? Bruger i den trådløse konnektivitet?

På forhånd tak
Nikolaj
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 16:23
Til de penge så havde jeg budt på den Sony HW-55 som er til salg her på sittet. En maskine som langt overgår den epson
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 01:25
Oprindeligt skrevet af nikstar nikstar skrev:

Hej allesammen,
Jeg har fået tilbud om en Epson EH-TW6600 til 9.500 hvor hele indmaden er skiftet og den skulle være som ny. M to års garanti.
Er der nogen holdninger til denne projektor?
Støjer den fx for mgt?

Hvordan er jeres opsætning m den? Bruger i den trådløse konnektivitet?

På forhånd tak
Nikolaj

En spritny kan fåes for 9.043,-kr hvis du checker på pricerunner, så 9500,- for en brugt med ny indmad er virkelig at tage dig i Rø..n.

Jeg har lige skiftet fra en TW6600 og har været meget glad for den. I eco mode kan du næsten ikke høre den 
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 18:17
ok. Tak for de gode heads up! Jeg kigger på den der Sony i stedet - troede en 55'er var langt uden for min økonomiske rækkevidde .. Er dog ikke så vild med at købe brugt i projektor. Men ser på sagen ;) tak igen. PS. @jespermart: Var Epson billedet fint for dig i eco-mode ? / hvorfor skiftede du den ud?
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 19:47
Sony er solgt :-)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af nikstar nikstar skrev:

ok. Tak for de gode heads up! Jeg kigger på den der Sony i stedet - troede en 55'er var langt uden for min økonomiske rækkevidde .. Er dog ikke så vild med at købe brugt i projektor. Men ser på sagen ;) tak igen. PS. @jespermart: Var Epson billedet fint for dig i eco-mode ? / hvorfor skiftede du den ud?

Jeg fik et godt tilbud på en Jvc x5000 og da jeg gerne ville have en projektor der havde HDMI 2.0 og hdcp 2.2 og dermed var klar til at kunne afspille de nye uhd skiver.

Jeg har været meget tilfreds med epson tw6600 og billedet i eco mode står rigtig godt i forhold til prisen og den benq w1300 jeg havde før epson tw6600 kan efter min mening ikke måle sig.

Dernæst elsker jeg 3d på et stort lærred og i den disciplin er epson tw6600  forrygende
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 21:55
Tillykke med den Sony. Ser vild ud. ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu