recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kender i dette mærke projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kender i dette mærke projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2014
Sted: Kbh s
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kender i dette mærke projektor
    Sendt: 09-Juli-2016 kl. 21:24
Hejsa jeg håber nogle kunne hjælpe mig og fortælle om denne projektor er god den skal bruges til film og konsoller.
http://www.cinema-shop.dk/cre-x3000.html

Hvis lænket ikke virker så er mærket cre-x3000

Mvh Michael
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2016 kl. 21:38
Dont do it

Kig evt efter en brugt FULL HD projektor, det kunne være Epson, BenQ, JVC eller sony
Til top
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2016 kl. 21:46
Okay er den er så noget værd sony VPL-VW50 jeg er ny inden for det med projektor så ved ikke lige hvad man skal gå efter, for har læst andre indlæg men synes alle søger noget forskelligt af deres projektor
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 07:57
Køb en sony.

Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 09:46
Lyder som om du slet ikke har undersøgt markedet - tag og gør det inden du kaster en masse penge efter en projektor som måske slet ikke passer til dit behov.
Til top
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 10:14
Pilehaven det eneste jeg kan er at kigge efter prisen for som jeg selv skrev så har jeg ikke forstand på hvad man skal kigge efter. For synes mange kigger efter forskellige ting, men det mit behov er bare det skal være hd og skal kunne se film og spille ps4 på. Men hvad mærke og sådan noget ved jeg ikke hvad jeg skal lurer på har kigget lidt på hifi klubben men hvad spec der er godt aner jeg ikke
Til top
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 10:40
Har fået tilbudt sådan en her Sony VPL-VW50 som er næsten 7 år gammel til 5000. Er det noget værd at gå efter selvom den er næsten syv år og han siger den kun er brugt i 300 lampe timer
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 11:00
Prisen er alt for høj, og der er sket meget de sidste 7 år.
At den kun har kørt 300 timer på 7 år, lyder næsten også for godt, til at være sandt!
En BenQ til omkring de 6.000 kr. er et godt bud, dog larmer den en lille smule og er lidt svær at placere, da der ikke er så meget zoom og lens shift.
Jeg har en Epson TW 3200 hængende i øjeblikket, da min egen Sony HW 50ES er til reparation.
Jeg har selv haft en tidligere, og det er en rigtig fin projektor, med et godt billede, støjsvag og rigtig gode muligheder for at justere i størrelse og position.
Den har kørt i en decideret hjemmebio, er lige knap 4 år gammel og har aldrig fået skiftet pære.
Tælleren står på 1400 timer, og jeg smider den til salg i løbet af kort tid.
Hvis du er interesseret, kan du smide mig en pm...

Redigeret af Supergris - 10-Juli-2016 kl. 11:01
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af Sirmcmb Sirmcmb skrev:

Har fået tilbudt sådan en her Sony VPL-VW50 som er næsten 7 år gammel til 5000. Er det noget værd at gå efter selvom den er næsten syv år og han siger den kun er brugt i 300 lampe timer

Der er også en til salg i dba for 4K med mere naturligt timeforbrug på tælleren
Har selv haft sådan en projektor og var meget tilfreds med den, som første gangs køber går du ikke helt galt i byen med sådan en 😀
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Sirmcmb Sirmcmb skrev:

Hejsa jeg håber nogle kunne hjælpe mig og fortælle om denne projektor er god den skal bruges til film og konsoller.
http://www.cinema-shop.dk/cre-x3000.html

Hvis lænket ikke virker så er mærket cre-x3000

Mvh Michael

Hold dig fra den. Det er ikke engang fullhd virker til at være en af de utalligeskodprojektrer der er på markedet og som lukrerer på at nystartere husker priser fra dengang en projektor kostede en bondegård. Nu har jeg kigget på udvalgte i cinemashop og der er ikke en eneste af deres projektorer jeg vil have i min stue. generelt gider jeg ikke handle hos butikkerder forsøger at vildlede førstegangskøbere ved at skrive "max opløsning.

Du kan få masser af helt nye anerkendte projektorer til den pris.

Det skal dog siges er projektor IKKE er noget der skal handles spontant. Du bliver nødt til at planlægge hvod billedet skal være, hvor stor det skal være og hvor du helts vil have at projektoren står.

Projektorer har vidt forskellige muligheder for zoom og placeringsfleksibilitet. undersøg dine behov og lad være med at købe noget haraldnyborgbras

Redigeret af slumbert - 11-Juli-2016 kl. 10:31
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu