|
Erfaring med Epson EH-TW5350 |
Besvar |
Forfatter | |
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2016 kl. 10:05 |
Nogen der har lidt erfaring med TW5350, både godt og skidt. Syntes ikke jeg har kunne finde det store, og meget af materialet er på fransk..
Har egentlig haft kig på Benq w1070, men tør ikke løbe an på jeg ikke kan se regnbue effekten. Epson ligger i samme pris niveau, så muligvis et godt alternativ, selvom jeg nok må leve med lidt ringere sort niveau. Rummet den skal installeres i vil, når det står færdigt, kunne mørklægges helt. Al input er velkommen. Også alternativer i samme prisklasse (Max 7000). :)
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min søn har en 5300, som han fik billigt.
Jeg vil fraråde den. Den larmer alt for meget, især ved 3D. Billedet er ikke specielt godt. Dårligt sort niveau. Jeg har selv en Optoma HD26, hvor jeg synes at billedet står langt bedre. Du kan evt. for set en Optoma i Hifiklubben.
|
|
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Godt at vide den larmer. Det er mere eller mindre en dealbreaker for mig. Den kommer til at sidde lige over hovedet.
Optoma har jeg også kigget en smule på.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Optoma HD26 (før havde jeg en HD20).
Jeg er rigtig godt tilfreds. Den larmer lidt. Men man hører det ikke, når der er skruet op for lyden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |