|
Tab Tension Lærred + Folder |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes de plejer at være til at tale med hos av-connection.
Ring til dem |
||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hivilux bruger en PVC dug og iflg. Deres hjemmeside gør de meget ud af at vise hvor flat lærredet er. Jeg gik selv fra et Kingpin 90" tab Tension og det var også fuldstændig fladt ingen bølger overhovedet og de bruger også PVC som læred materiale. Derfor gik jeg ud fra at et tab Tension lærred var garanti for et udspændt lærred, men jeg skal Love for jeg tog fejl
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
Cableguy
Bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit Hivilux tab-tension 120" lærred er helt plant. Ingen problemer der. Det ville jeg absolut altid forvente af et tab-tension lærred uanset mærke. Det er vel hele pointen med det, ikke?
|
||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har lige fået svar fra AV-Connection på min Reklamation og de tager lærredet retur og købet ophæves. Fornem Service og jeg er en glad mand.😁
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og vær sikker på at det ikke er fordi du har lavet det som et indlæg her på forummet - AV-Connection er utroligt lydhøre over for kundens problemer og er ret uvant de fleste netbutikker meget hjælpsomme, hurtige i respons og udbedring af kundens problemer (ja det er ihvertfald min oplevelse når jeg har haft problemer ) de har noget helt basalt mange butikker i dag mangler, nemlig rigtigt godt købmandsskab..! Måske det ville være en god idè at lave en leverandør rose liste for gode reparations / udbedring oplevelser ?
Redigeret af Just Curious - 18-April-2016 kl. 19:17 |
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror jeg har samme "problem" som dog ikke ses når man ser film. Har du nogen erfaring i om det kan fjernes?
|
||
jespermart
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan det ikke, hvis det vel at mærke er et Elite Screens lærred. Lærreder der er lavet af en glasfiberdug kan ikke spændes særligt meget ud.
Det er også derfor at de fleste Tab Tension lærreder er lavet af PVC eller lignende materialer som der er fleksible d.v.s. at tab tension snorene kan trække i et materiale som er i stand til at give sig
Redigeret af jespermart - 15-Oktober-2016 kl. 10:17 |
||
Jesper
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du lavet denne begynderfejl?
Du må IKKE sætte beslag helt ude ved enden (rød) for så vil kassetten bøje ned på midten og du kan risikere at få dette "V" i lærredet. Du skal sætte beslag sådan ca. ved de grønne pile (midten af midten) for så deler du vægten jævnt ud. |
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rullen hænger da i enderne inden i kassetten, uanset hvordan du sætter kassetten op?
|
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo mere du undgår at selve kassetten bøjer sig så vil selve rullen inden i blive udstrakt. Jeg fik dette "V" væk på den måde ved mit første billige lærred for mange år siden. Mit nuværende lærred er over 3 meter bredt og hængt op på samme måde, stadig ingen "V" |
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er rullen der bøjer på de billige lærreder. Det undgår man ikke ved at flytte beslaget ind mod midten. Jo længere du flytter beslagene ind mod midten jo mere bøjer kassetten også, eftersom belastningen er helt ude i enderne hvor enderne af rullen er monteret.
|
||
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er mere vægt på midten jo længere beslag er fra hinanden
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |