|
Lærred til BenQ w1000 |
Besvar |
Forfatter | |
chuckc
Ny bruger Oprettet: 14-Oktober-2016 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 01:41 |
Jeg ejer en benQ w1000 projektor som jeg sætter op i loftet over min sofa. Jeg skal have et lærred som hænger på vægen overfor, som er ca. 4 meter fra projektoren. Den kan skyde ca. 220 cm bredt (16:9). Jeg har kigget på dette projektor lærred:
http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/projektorer/laerreder/tangent-51503?cid=ps_950201300000 Jeg synes det virker til en udemærket pris for et elektrisk lærred med fjernbetjening? Men så er det jeg tænker, er der nogen som har efaringer med lærredet? Som ved om det eksempelvis larmer meget når det rulles op og ned? Eller om der er andet man kunne påpege af pros og cons ved dette (inklusiv prisen)? Eller er der nogen som tror at et helt andet lærred som er det bedre valg for mig? Jeg håber nogen har lyst til at hjælpe Redigeret af chuckc - 22-Oktober-2016 kl. 01:42 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |