|
Panasonic PT-AE900 med for lidt lys i :-( |
Besvar |
Forfatter | |
Dondee
Bruger Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Februar-2016 kl. 20:59 |
Efter mit mislykkedes Epsonkøb i tidligere tråd har jeg nu fundet en Panasonic PT-AE900 frem som jeg havde stående. Den har 816 timer på pæren men jeg har en fornemmelse at den nærmest kun lyser med 10-20% kraft. Har haft den oppe og køre men kan ikke finde en indstilling der kan ændre på det. Skal den "bare" have en ny pære eller er der mon noget andet galt?
På forhånd tak |
|
Mr. Fletcher
Ny bruger Oprettet: 25-Februar-2014 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en tilsvarende Panasonic Pt-at900e og vil gerne høre hvilket lærred størrelse du har til den..
Er der evt. Andre der har erfaring med denne projektor ??? Jeg håber på 100 til 120 tommer...Men er der lys nok til det??? |
|
Dondee
Bruger Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et 100" og 6 meter til/fra projektor. Jeg ved ikke med lys da min jo desværre ikke lyser ret meget i øjeblikket ;-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |