recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PT-AE900 med for lidt lys i :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic PT-AE900 med for lidt lys i :-(

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dondee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dondee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic PT-AE900 med for lidt lys i :-(
    Sendt: 25-Februar-2016 kl. 20:59
Efter mit mislykkedes Epsonkøb i tidligere tråd har jeg nu fundet en Panasonic PT-AE900 frem som jeg havde stående. Den har 816 timer på pæren men jeg har en fornemmelse at den nærmest kun lyser med 10-20% kraft. Har haft den oppe og køre men kan ikke finde en indstilling der kan ændre på det. Skal den "bare" have en ny pære eller er der mon noget andet galt?
På forhånd tak

Til top
Mr. Fletcher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2014
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Fletcher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 16:22
Jeg har en tilsvarende Panasonic Pt-at900e og vil gerne høre hvilket lærred størrelse du har til den..

Er der evt. Andre der har erfaring med denne projektor ??? Jeg håber på 100 til 120 tommer...Men er der lys nok til det???
Til top
Dondee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2007
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dondee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 16:24
Jeg har et 100" og 6 meter til/fra projektor. Jeg ved ikke med lys da min jo desværre ikke lyser ret meget i øjeblikket ;-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu