recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af brugt projektor vp6220
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af brugt projektor vp6220

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M488 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M488 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af brugt projektor vp6220
    Sendt: 09-Marts-2016 kl. 19:06
Hej
Er der ikke nogen der ved noget om en ældre projektor VP6220, hvordan den er og hvordan den
er at bruge selvom det ikke er mørkt.
Jeg har ikke forstand på det, men jeg er blevet tilbudt sådan en billigt.

Kan ikke finde noget på nettet om hvor gammel sådan en fætter kan værre, eller hvad ny prisen har været. Håber der sidder nogen nørder der ved lidt om den.

/ Mads
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 20:00
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 20:42
Dit link virker ikke
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 22:07
Mads, det er en over 10 år gammel sag. Så medmindre at lampen er ny vil du nok ikke få den store glæde af den. Den har ikke HDMI og faktisk ikke engang Component indgang - det er skidt.
Nyprisen er lidt irellevant, for den var sikkert dyr - engang. I dag er den ikke meget værd. Uanset hvor billig du kan få den, så test den først.

Jeg ville købe noget andet.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 10:33
altså hvis du kan få den til kr. 50,-, og den virker, så er det da fint nok, eller drop tanken.

kan ikke forstå du ikke kan finde oplysninger om den, først link på Google er det Kaizer henviser til?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu