|
Spørgsmål til w1070+ |
Besvar |
Forfatter | |
zimmer30
Bruger Oprettet: 15-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Marts-2016 kl. 09:45 |
Jeg påtænker at investere i ovennævnte BenQ Projektor
Mit lærred kommer til at være ca. 200 cm i bredden Projektor skal være mobil. Der er ikke mulighed for at hænge den i loftet. Hvor langt ude i siden er det muligt at stille BenQ W1070+ i forhold til lærred. (og hvor lavt? Jeg forestiller mig den kommer til at have samme højde som bunden af lærred) |
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
200 cm i bredden giver ca 90 tommer. Jeg kører med 86 tommer og så står min w1070+ ca 240 cm fra skærmen.
Du kan nok ikke sætte den ud til siden, da du ikke kan forskyde billeder til siden. Min projektor står i et Bestå reol fra ikea med hjul under. Jeg kan lige måle højden af projektor og skærm senere. Projektoren skyder lidt op. Jeg har også lavet et mobilt lærred, da vi ikke ville have en permanent skærm i stuen. |
|
zimmer30
Funktioner
Tak(0)
|
Super
Jeg synes nu jeg havde læst at den godt kunne blæse billedet lidt fra siden Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? Projektor kommer til at stå ca. 250+ cm fra lærred, så det passer med de 90" Er dit mobile lærred tre-fod, eller ophængt fra krog i loftet? Er der mulighed for at se 86 tommer på w1070+ i dagtimerne?
|
|
Bconrad
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan justerede billeder op/ned, men umiddelbart ikke til siden. Der kan du bruge keystone, men det skal man vist helst holde sig fra.
Man kan godt se om dagen, men der skal helst være ret mørkt for at der bliver rigtig godt. Ungerne har set noget tegnefilm om dagen og det var ok. Mit lærred er lidt hjemmelavet med et stativ. |
|
Bconrad
Funktioner
Tak(0)
|
http://forum.recordere.dk/diy-flytbart-lrred-p-budget_topic145334.html
Redigeret af Bconrad - 28-Marts-2016 kl. 13:54 |
|
Snavsi
Bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet den her
http://www.projectorcentral.com/BenQ-W1070+-projection-calculator-pro.htm
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
zimmer30
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg har været inde på siden for at finde afstand til lærred og størrelsen
men fortæller den mig også noget om hvor højt/lavt projektor må være, eller om den må stå til højre for lærred?
|
|
Snavsi
Bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
istedet for fra loft til projektor, så er det fra gulv til projektor hvis det er et bord.
der burde ikke være forsked på det :-) du kan ikke sætte den ud til siderne kun op og ned Redigeret af Snavsi - 28-Marts-2016 kl. 21:39 |
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |