recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony HW55ES: Gemme justering af farver?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony HW55ES: Gemme justering af farver?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony HW55ES: Gemme justering af farver?
    Sendt: 07-April-2016 kl. 08:37
Hej,

Jeg har nøjsomt justeret opsætning af overlap af de tre farver ved hjælp af ZONE muligheden (Menu -> Installation Menu (den med skruenøglen) -> Panel Alignment -> Adjust Item -> Zone).

Efter strømmen har været slukket (jeg slukker for stikkontakten når projektoren ikke bruges) så er indstillingerne glemt/tilbage til fabriksindstillinger.

Oplever i det samme?

//Jesper
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 13:00
Der må være andre end mig der er den lykkelige ejer af en HW55ES ;-)
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2016 kl. 15:13
står den på den samme user ? Det er også afhængigt af , hvilket signal den for. Eks full HD vs DVD. Man kan sætte et user på hvert indgangsignal.
Efter 2000 timer har min aldrig lavet nogle nummer
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2016 kl. 21:49
Hej p.las,

Tak for tilbagemeldingen :-) Jeg tjekker det :-)

// Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu