|
Sony HW55ES: Gemme justering af farver? |
Besvar |
Forfatter | |
JesperTheViking
Bruger Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Fr.sund,Danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2016 kl. 08:37 |
Hej,
Jeg har nøjsomt justeret opsætning af overlap af de tre farver ved hjælp af ZONE muligheden (Menu -> Installation Menu (den med skruenøglen) -> Panel Alignment -> Adjust Item -> Zone). Efter strømmen har været slukket (jeg slukker for stikkontakten når projektoren ikke bruges) så er indstillingerne glemt/tilbage til fabriksindstillinger. Oplever i det samme? //Jesper |
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
JesperTheViking
Funktioner
Tak(0)
|
Der må være andre end mig der er den lykkelige ejer af en HW55ES ;-)
|
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
står den på den samme user ? Det er også afhængigt af , hvilket signal den for. Eks full HD vs DVD. Man kan sætte et user på hvert indgangsignal.
Efter 2000 timer har min aldrig lavet nogle nummer |
|
JesperTheViking
Funktioner
Tak(0)
|
Hej p.las,
Tak for tilbagemeldingen :-) Jeg tjekker det :-) // Jesper |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |