|
S: macbook pro 2010, 46"plasma og ps3 80gb |
Besvar |
Forfatter | |
Jegge
Ny bruger Oprettet: 09-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juli-2012 kl. 21:33 |
Hej
Jeg skal af med min macbook pro da jeg har købt mig en windows laptop i stedet pga. studiet. Samtidig har lillemor været efter mig og nu er mit elskede (men åbenbart alt for store) panasonic TX-P46G20 samt en playstation 3 der aldrig bliver brugt også til salg. Det nemmeste er vel at linke til mine annoncer på dba.dk, men i skal være velkomne til at spørge ind her. http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-2432615/ Mvh Jens |
|
Mads A
Super bruger Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej nej nej - hvorfor har du ikke bare installeret parallel desktop med windows på din Mac?
Men held og lykke med salget |
|
Jegge
Ny bruger Oprettet: 09-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har både kørt parallels og bootcamp. Faktisk kørte den næsten kun i bootcamp pga 3ds max, og da jeg samtidig også følte der i den forbindelse var brug for noget kraftigere hardware, har jeg købt en ny windows maskine. Så bare rolig :)
|
|
Mads A
Super bruger Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pyha :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |