recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wimp adgange?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWimp adgange?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: Wimp adgange?
    Sendt: 26-April-2011 kl. 08:27
Hej Alle

Jeg har i går startede det 30 dages abon. man gratis kan oprette med Wimp hos Telenor. Jeg har det installeret på husstandens 2 iPhones samt på min tre Squeezebox enheder.

Mit spørgsmål går på at jeg har hørt at kun en enhed af gangen kan koble på Wimp og benytte deres tjeneste. Jeg har ikke selv haft tid til at teste det, men er der nogen der kan be/afkræfte dette?

Mere at jeg synes måske X antal abonn. af 99 kr. pr. måned er lige dyrt nok...
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 09:48
Du kan kun være logget ind et sted ad gangen. Om det betyder at hver enkelt Squeezebox skal have sit eget login ved jeg ikke. Der foregår adgangen jo mysqueezebox.com. Jeg har desværre kun en enkelt afspiller, så har ikke mulighed for at teste det for dig. 

Omkring dine iPhones, er jeg ret sikker på at du ikke kan bruge det samtidig på begge telefoner eller samtidig med din(e) squeezebox. 
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Du kan kun være logget ind et sted ad gangen. Om det betyder at hver enkelt Squeezebox skal have sit eget login ved jeg ikke. Der foregår adgangen jo mysqueezebox.com. Jeg har desværre kun en enkelt afspiller, så har ikke mulighed for at teste det for dig. 

Omkring dine iPhones, er jeg ret sikker på at du ikke kan bruge det samtidig på begge telefoner eller samtidig med din(e) squeezebox. 

Det er da super nederen at man i en husstand ikke på mindst 2-3 enheder samtidigt kan benytte Wimp på samme abonn. Jeg er klar over det vel er for at styrer til abonn. ikke deles på tværs, MEN alligevel er det altså ikke super holdbart..
Til top
Way2fast Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 21:47
Jeg har et WIMP abonnement og kan høre 4 forskellige streams fra WIMP på samme tid på mine 4 squeezebox enheder inkl. Squeezepad. Spiller 1000!!!! Min NAS står og samler støv...

Det stopper dog når jeg logger ind på WIMP via pc eller mobil.
Panasonic 50G20, Sagemcom RT90-320, Onkyo 578, Tannoy HTS 101, Philips 32PFL9604H, Squeezebox Duet & Boom
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Way2fast Way2fast skrev:

Jeg har et WIMP abonnement og kan høre 4 forskellige streams fra WIMP på samme tid på mine 4 squeezebox enheder inkl. Squeezepad. Spiller 1000!!!! Min NAS står og samler støv...

Det stopper dog når jeg logger ind på WIMP via pc eller mobil.

Ja det spiller faktisk rigtigt godt, men håber godt nok at de ændre det til at min. 2 til 3 enheder samtidigt kan benytte tjenelsen ellers synes jeg det ikke giver mening..
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2011 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Way2fast<BR>Det stopper dog når jeg logger ind på WIMP via pc eller mobil.[/QUOTE Way2fast
Det stopper dog når jeg logger ind på WIMP via pc eller mobil.[/QUOTE skrev:

Mener Ikke det sker  hvis du anvender Squeezeplay i stedet for
Mener Ikke det sker  hvis du anvender Squeezeplay i stedet for wimpmodulet på computeren.
Så er den registreret som en squeezeafspiller.
MVH
HPDahl
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu