|
Hvad kommer JVC DLA-X5000 til at koste? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jordsvin
Bruger Oprettet: 23-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der ved om JVC har planer om at lave "billige" projektorer igen på et tidspunkt? Min smertegrænse er sådan ca. 30K. Heldigvis fungerer min HD350 stadig fint.
|
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at CSN-Teknik har en spritny X500 som demo som han skal have skudt af når hans X7000 lander hos ham.
Smid en mail afsted eller ring til ham og hør. |
|
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fatter ikke folk køber så dyre LCD projektorere uden 4k nårnu sony har deres LCD's med 4k Hilsen Jonas Bojer
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2001 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fatter ikke folk køber så dyre LCD projektorere uden
4k nårnu sony har deres LCD's med 4k
Jeg formoder at det er en eller anden form for
set-up eller forsøg på bevidst provokation For jeg ved at du ved bedre
fætter, end at begå sådan en teknisk fejl ved en fejl. Du har jo indgående
kendskab til projektorverdenen. Redigeret af TBC1 - 15-November-2015 kl. 04:55 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så faldt prisen (lidt) til 38K
Det går da den rigtige vej: Nedad Redigeret af jake51 - 26-Januar-2016 kl. 09:21 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |