recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kommer JVC DLA-X5000 til at koste?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kommer JVC DLA-X5000 til at koste?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jordsvin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jordsvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 14:13
Er der nogen der ved om JVC har planer om at lave "billige" projektorer igen på et tidspunkt? Min smertegrænse er sådan ca. 30K. Heldigvis fungerer min HD350 stadig fint.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 15:28
Jeg mener at CSN-Teknik har en spritny X500 som demo som han skal have skudt af når hans X7000 lander hos ham.
Smid en mail afsted eller ring til ham og hør.
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 21:26
Fatter ikke folk køber så dyre LCD projektorere uden 4k nårnu sony har deres LCD's med 4k

Hilsen Jonas Bojer
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2001
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 04:36

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Fatter ikke folk køber så dyre LCD projektorere uden 4k nårnu sony har deres LCD's med 4k

Jeg formoder at det er en eller anden form for set-up eller forsøg på bevidst provokation Wink For jeg ved at du ved bedre fætter, end at begå sådan en teknisk fejl ved en fejl. Du har jo indgående kendskab til projektorverdenen.

Men jeg tror det er LC delen du som DLP fan vil fremhæve. Det hedder dog LCoS (Liquid crystal on Silicone) ikke LCD (
Liquid Crystal Display) . Og der er for den sags skyld stor forskel på ydelserne på de to væsentligt forskellige LC tekonologier mht native kontrast, hvilket du også ved. (egentlige LCD projektorer er noget ubrugeligt lort med native kontrast nede omkring 2-3000:1) …Men mon ikke det er kombinationen af D-ILA’s høje ydelse og relativt lave pris der fortsat trækker folk til at købe de relativt billige men højtydende 1080p LCoS projektorer, da 4K SXRD modellerne fra Sony jo endnu ikke kan konkurrere på den front?

Men jeg tror at din og min fremhævelse tilsammen med Andre's udsagn om at han lige har skyndt sig at købe en
X500 selv om han vidste der var en ny på vej, kan pege frem imod at  JVC spiller et farligt spil ved at tro at deres produkt og rygte er så veletableret, at de helt uden risiko kan droppe den billigste udgave, så konkurrentens 4K produkt kun er ca. 10.000 kr væk i stedet for >20.000 kr væk.

Redigeret af TBC1 - 15-November-2015 kl. 04:55
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 09:19
Så faldt prisen (lidt) til 38K   
Det går da den rigtige vej: Nedad

Redigeret af jake51 - 26-Januar-2016 kl. 09:21
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu