|
Hjælp til projektor |
Besvar |
Forfatter | |
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-December-2015 kl. 10:05 |
Jeg solgte min projektor for lidt over en måned siden og skiftede den ud med en fladskærm. Skærmen er desværre sendt retur pga. diverse bugs og da jeg samtidig savner projektoroplevelsen og har fortrudt mit salg så er jeg igen på udkig.
Jeg har følgende prioriteringer i forhold til køb af ny projektor: Farven skal være hvid billedet skal ikke være større end 92' og projektoren kommer til at være 4,3 m fra lærredet. gerne støjsvag, men ikke en kæmpe klods. Budgettet er ikke helt fastlagt endnu, men det kommer nok ikke over 10.000. Der skulle også gerne være til et lærred. helst tab tension
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Allanbp
Super bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv en BenQ w1400 som jeg er ret så glad for. På et 92"
Men hvad havde du før? LCD er jo typisk mere støjsvage end DLP. Jeg syntes dog ikke at det genere mig når først filmen ruller.
|
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Epson TW6600W, fåes i hvid og kan lave fra 91" - 147" på 4.3m afstand
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et DNP SUpernova flex i 92" som du kan købe for 5000,- Det er det ultimative lærred til brug i en stue, så har du stadig penge til god brugt projektor. Evt den benq w1070 som er til salg herinde
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |