|
Så kom min Onkyo 509 |
Besvar |
Forfatter | |
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Emne: Så kom min Onkyo 509 Sendt: 27-April-2011 kl. 18:15 |
I dag fik jeg min nye Onkyo 509 receiver ind ad døren. Har længe overvejet om jeg skulle skifte min "gamle" Onkyo fra sidste år ud pga USB og NET, hvilket er noget jeg har savnet meget.
Kan bare sige jeg fortryder intet. 509'eren er for det første meget flottere end den gamle, men det er jo smag og behag. For det andet så virker det net og usb rigtigt godt og det er enkelt at sætte op. Afspilning fra PC til receiveren over LAN er også let og hurtigt. Man skal bare huske at skrue ned på computeren inden man afspiller, for det styrer også receiverens lydstyrke. Det fandt jeg ud på den hårde måde ved at afspille en MP3 mens lydstyrken på afspilleren var tæt på max.. NET stationer bliver lagt ind på receiveren via en browser hvor man også kan give stationen et valgfrit navn. Når man tilgår PC via receiveren, får man en liste med forskellige muligheder som "alle sange", genre og den slags og man kan derefter vælge. Man kan godt vælge sange uden at tænde tv'et, men det er en del mere besværligt, så en skærm er at foretrække til det. Et par billeder |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 27-April-2011 kl. 18:49 |
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Sendt: 27-April-2011 kl. 19:23 |
Hvad har du måtte bøde for den?
|
|
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 27-April-2011 kl. 19:42 |
Lige knap 3k inkl porto.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |