|
Hjælp til skift af pære |
Besvar |
Forfatter | |
Falke36
Ny bruger Oprettet: 13-December-2014 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2015 kl. 22:13 |
Nogen i storkbh der har styr på at skifte pære i projektor
Og kan det bedst betale sig at købe både pære og hus eller er det nok med pære Mv Michael |
|
KeeZor
Super bruger Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har tidligere skiftet pære på min benq w5000, det var overhovedet ikke noget problem.
Hvis man er helt i bund på evner med en skruetrækker, kan det dog godt være at det er en bedre løsning med ny pære og hus, så skulle alle kunne være med |
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skiftede pære i min gamle Sony vw50, det var så både hus og pære, men det var utrolig nemt. Mener det står i manualen..
|
|
KeeZor
Super bruger Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
Manualen til din projektor er her: http://www.projectorcentral.com/pdf/projector_manual_5037.pdf
|
|
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bumper lige denne tråd:
Jeg er i situation hvor min JVC HD-dla 550 er oppe omkring de 2500 timer i drift, og jeg er nu begyndt at lede efter pærer (og hus) til den. Efter lidt søgende på nettet er jeg kommet frem til et par forskellige: 1) Fra sverige 2) Fra UK 3) Av-connection
Jeg er bare i vilde omkring hvordan pris/kvalitet hænger sammen her? Gode råd søges! |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
heine-olesen
Bruger Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg tror det er de samme pærer, så hvis du spørg mig købe den billigest sted. :O)
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en JVC X35
Selve pæren koster kun en tusse, mens hus/pære koster fra 2500 kr. I teorien er det vel godt nok kun at udskifte pæren? Eller er det for indviklet? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |