|
Lærred 100", hvor langt går den ned? |
Besvar |
Forfatter | |
Robbie
Ny bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2015 kl. 08:39 |
Hejsa,
Har købt et 100" lærred fra Elite Screens 221x124cm. Lærred er ikke kommet endnu. Jeg har et rum der er ved at blive bygget op og før tid kommer der en murer og skal sætte en granitvæg i dag. Jeg skal havde trukket en ledning til min center højtaler bagved denne væg der sættes op i dag. Er det rigtig forstået, at billede området er 221x124cm og dimision på lærred er 236 cm - 7.9 cm - 150 cm ? Jeg er i tvivl om jeg skal trække ledning til center 150cm fra loft og ned? Vil jo ikke havde at lærred, når det trækkes ned, går ud over min center højtaler. Håber nogen forstår og kan komme med et hurtigt svar :-) Jeg vil helst ikke havde centeren 150cm fra loftet gerne lidt højere op, men hvis lærred skal trækkes helt ned, så er der jo ikke andet for :-) Mvh Allan
Redigeret af Robbie - 21-Maj-2015 kl. 08:42 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |