|
10 meter HDMI, hvilket? |
Besvar |
Forfatter | |
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juli-2015 kl. 13:05 |
Hej.
Søger det bedste HDMI til prisen. Skal forbindes med projektor. Skal kunne håndtere 3D, internet og generelt være af god kvalitet. Hardinger på et clicktronic (på tilbud!) til 499kr Men KAN jeg spare penge så gør jeg også gerne det.. Er ikke ude i de billigste fra Aldi, men lad mig høre hvad i har af bud. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne burde være rigelig. Og koster ikke en skid. Den er tilmed godkendt til UHD, hvis du opgraderer udstyret senere.
Personligt køber jeg dog deres kabler i denne serie. Mere fordi jeg er bange for, at de billigste går i stykker, hvis man skifter dem for tit. Altså for dårlig kvalitet på samlingen.
Jeg har selv 20 meter udgaven af denne, og den fungerer uden problemer overhovedet. |
|
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 731 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Nagash skriver er det kabel han linker til fra av-cables ganske umærket !
Har selv brugt dette kabel. Dog som han skriver, er det ikke så holdbart ! Husk altid at holde godt fat om stikket når du trækker det ud. Har fået 1 kabel byttet da det skilte af og bytte var ikke noget problem ! Altid kanon service fra dem |
|
|
|
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene.
Kører vej af Harald nyborg og lurer på deres HDMI imorgen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |