recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - benQ 1070w laver meget stort billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

benQ 1070w laver meget stort billede

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 08:22
Ja, det må jeg nok sige. Den havde nok været perfekt. Hvis den så bare havde været hvid ;)

Nå, - nu må jeg først sende min BenQ til reparation da der efter noget tid opstår en irriterende brummen som ikke lyder blæseragtig. Hvis de så sender mig en ny tilbage kan jeg jo sælge den og købe den anden.

Tak for linket.

vh

Godowsky

Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2015 kl. 09:29
Så er projektoren leveret tilbage, - meget fin service fra Komplett.dk må jeg sige.
I dag kommer der så en BenQ w1300 der skulle kunne lave et 105'' billede på 5 meters afstand.

Så blev jeg da lidt klogere.

vh

Godowsky

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu