recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker valg DM 2/7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærker valg DM 2/7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nomanni Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker valg DM 2/7
    Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 18:57
Hejsa alle sammen,

Efter jeg er flyttet sammen med kæresten og har lidt mindre stue, har jeg ikke brug for det store surround setup jeg havde før.

Har derfor bestilt mig nogle Dynaudio DM 2/7 bare til almindeligt stereo, samt en Rotel RA-06SE forstærker og stande til højtalerne.

Har lyttet til det hele hos KT-Radio og synes det lød fantastisk til prisen... men tænkte på om der på forstærker siden kunne være lidt at hente andre steder? RA 06'eren gir 2x70Watt og har hørt DM 2/7'erne virkelig åbner sig op hvis de får en del at leve af...

Findes der et bedre alternativ til Rotel RA06 i 6000kr klassen?

Mvh
Nomanni
Til top
Nomanni Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 18:29
Slet ingen der har en ide? Har kigget på Cayin 153B men det skulle vist være noget kina bæ komponenter...
Til top
Nomanni Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 12:11
Slet ikke nogen der kan anbefale en bedre stereo forstærker i 6000 kr klassen? Eller er Rotel RA 06'eren bare den bedste i verden? 

Har kigget på 

NAD 356Bee, H/K 980 og så den overnævnte RA-06. Kan desværre ikke komme til at lytte til HK'eren og nadden skulle vist være lidt tynd i bassen.

Redigeret af Nomanni - 05-Oktober-2011 kl. 12:24
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu