|
Optoma HD25E |
Besvar |
Forfatter | |
JacN
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2014 kl. 08:53 |
Jeg er nybegynder i dette og byggede en hjemmebio i kælderen for et par måneder siden. Jeg har en Denon avr-x3000, ps3, blueray samsung, mede8er og en youbio boks til tv signalet.
Mit problem er at når jeg bruger youbio (har yousee kabel) boksen begynder projektoren af summe med en højfrekvent brummen. Sker ikke med de andre komponenter. Det blev lidt bedre efter jeg opdaterede firmware på optomaen men stadigvæk svært irriterende i disse VM tider. Nogen bud. vil det afhjælpe med en anden måde at få tv signalet eller ligger fejlen i projektoren? mvh
|
|
RangerJoe
Bruger Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Højfrekvent brummen....
Kører du evt. 24p ud af boksen, og ikke de andre enheder? Ved 24 billeder/sek kører farvehjulet langsommere og er dermed kendt for at larme lidt mere på en Optoma.
|
|
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec |
|
JacN
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen. Det lydder meget muligt. Er det noget jeg kan ændre? eller skal man finde en anden måde at få sit kabel signal over til forstærkeren?
|
|
RangerJoe
Bruger Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil tro, at du kan ændre det på boksen (samme sted (agtigt) hvor du kan indstiller opløsning). Du kan sikkert også tvinge din Denon til at outputte i 50/60p...
Men som udgangspunkt vil du gerne beholde 24p hvis dit billede-materiale er i 24p, da du så undgår at billedet hakker lidt hvis billeder/sek ikke passer. Hvis det er dit kabinet på projektoren som fremkommer med en resonans lyd? kan du prøve om du kan eliminere dette ved noget tape, tyggegummi osv. 8) (jeg har haft samme problem).
|
|
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |