recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI til RGB H/V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI til RGB H/V

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bastianboxer Bastianboxer skrev:

http://www.curtpalme.com/docs/ifb_fhdv3_v10.pdf

Kan du fortælle hvilken projektor og hvilket udstyr opløsning osv den skal bruges til, så skal jeg prøve om jeg kan hjælpe med et par tricks.

Mon ikk det går, det er bare til alm tv brug

Meget sjældent film

joo.. så er det nok rigeligt fint.. Troede det var til mere hardcore brug siden du valgte en af de dyreste løsninger.

Så dyr er den nu heller ikke og der er ikke ret mange andre muligheder
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 23:06

http://www.curtpalme.com/docs/ifb_fhdv3_v10.pdf

Kan du fortælle hvilken projektor og hvilket udstyr opløsning osv den skal bruges til, så skal jeg prøve om jeg kan hjælpe med et par tricks.

Mon ikk det går, det er bare til alm tv brug

Meget sjældent film

joo.. så er det nok rigeligt fint.. Troede det var til mere hardcore brug siden du valgte en af de dyreste løsninger.

Så dyr er den nu heller ikke og der er ikke ret mange andre muligheder

Ahh mulighederne er nu mange, og det er ikke det store problem at finde et moome kort der kan det du skal bruge til 50$ 

1900kr + told og moms, + toldbehandlingsgebyr ca 2800kr er da mere end 99% af nogen CRT projektor er værd i disse tider.Wink

Jeg har selv 7stk moome kort, så derfor min nysgerrighed, det er sjældent at se nogen der bruger dem.

Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 23:08
Tjae, det kan også sagtens være at jeg bare kører videre som det er nu, hvem ved Smile
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 23:10

Tjae, det kan også sagtens være at jeg bare kører videre som det er nu, hvem ved Smile

Jeg fornemmer at du ikke ønsker at dele megen info om dit setup og behov, så jeg vil ikke blande mig yderligere.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 23:22

Jeg fornemmer at du ikke ønsker at dele megen info om dit setup og behov, så jeg vil ikke blande mig yderligere.

Det bestemmer du helt selv 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu