|
2.35:1.. det værd? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man vil lave en DIY løsning, så ja.
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Pana's pt-ae6000 og har kørt med et 2.39 lærred i lidt over et år. Det spiller simpelthen genialt. Der er plads til at man kan gemme 8 indstillinger, så jeg har en indstilling for 1.78 (16:9), 1.85, 2.10, 2.20, 2.35, 2.39 og 2.40. Med et tryk, eller nærmere tre tryk på fjernbetjenigen, vælger jeg format, og så skifter størrelsen automatisk. Det eneste negative er, at hen over en længere periode (et par måneder) har linsen en tendens til at drifte lidt ud af focus, så skal man lige stille fokus igen og gemme den nye indstilling.
Jeg har haft projektor i 10 år nu, men aldrig før CIH, men nu kunne jeg aldrig finde på at gå tilbage til 16:9. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |