recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor "blinker"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor "blinker"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Heman.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor "blinker"
    Sendt: 04-September-2014 kl. 21:40
Hej

Jeg har en Epson TW-3200 og den har det med at "blinke" i signalet. Der sker det, at den bliver blå (mister signalet gætter jeg på) og viser så billedet igen i løbet af et par sekunder.

Derudover har jeg en Denon AVR-3312 forstærker.

Er der nogen der har en ide til hvad der kan gøre dette? Kabelkvalitet? Kabellænge? Forstærker?

På forhånd tak.

Hilsen Henrik
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 23:25
Prøv andre kabler, med og uden receiveren.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 08:19
det virker som handshake problemer, havde kørte med samme kabler mellem min forstærker og mine enheder i 2 år pludselig så fik jeg det på 2 apperater, og det var simpelthen kablet. det var et billigt kabel fra AV connection, og jeg gætter mig på det oxidere i stik forbindelsen, da kablet har lagt stille i begge år..

Har så købt endnu billigere kabler, for så er det da bare at skifte når det går galt, istedet for at smide 100kr´s hdmi kabler ud, så har jeg da råd til at smide de her 29kr´s hvide kabler ud lidt flere gange, men de kører på 2 år uden issues.
Til top
Heman.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2006
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 10:54
Tak, det vil jeg prøve.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu