|
Projektor "blinker" |
Besvar |
Forfatter | |
Heman.dk
Junior bruger Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-September-2014 kl. 21:40 |
Hej
Jeg har en Epson TW-3200 og den har det med at "blinke" i signalet. Der sker det, at den bliver blå (mister signalet gætter jeg på) og viser så billedet igen i løbet af et par sekunder. Jeg har forbundet det med følgende kabel: http://www.av-cables.dk/hdmi-kabel-til-ps4/clicktronic-2-0-standard-speed-hdmi-kabel-12-5-m.html Derudover har jeg en Denon AVR-3312 forstærker. Er der nogen der har en ide til hvad der kan gøre dette? Kabelkvalitet? Kabellænge? Forstærker? På forhånd tak. Hilsen Henrik
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv andre kabler, med og uden receiveren.
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
det virker som handshake problemer, havde kørte med samme kabler mellem min forstærker og mine enheder i 2 år pludselig så fik jeg det på 2 apperater, og det var simpelthen kablet. det var et billigt kabel fra AV connection, og jeg gætter mig på det oxidere i stik forbindelsen, da kablet har lagt stille i begge år..
Har så købt endnu billigere kabler, for så er det da bare at skifte når det går galt, istedet for at smide 100kr´s hdmi kabler ud, så har jeg da råd til at smide de her 29kr´s hvide kabler ud lidt flere gange, men de kører på 2 år uden issues. |
|
Heman.dk
Junior bruger Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det vil jeg prøve.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |