recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips-picopix-ppx2480
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

philips-picopix-ppx2480

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af 8x100 8x100 skrev:

Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

jeg forstår altså ikke du have en micro projektor, der er beregnet til at tage med rundt og vise PowerPoint?
Du kan for næsten samme pris få en rigtig projektor, men det virker som om du bare VIL have lige den eller hvad?

Jeg har en rigtig projektor - En lille sag på 72 kg

Og det jeg er allermindst interesseret i, er en projektor med en pære/lampe som holder 2-3000 timer og som koster det samme som en ny projektor at skifte.

Min projektor kører 5-6 timer hver eneste dag

Jeg vil lige nævne, at Philips også har nogle store LED projektorer - kig efter Philips HDP 1590. Det er dog i en helt anden prisklasse, men det er en LED projektor.

Læs evt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11504&zoneid=5

Redigeret af Branchekender - 10-November-2014 kl. 14:32
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 14:49
Branchekender

Du kan se på billedet her, at mine rør er meget slidte LOL

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 14:58

Hvor mørkt var der i rummet da billedet blev taget.? Bare for at bedømme i forhold til Picopix i samme belysning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvor mørkt var der i rummet da billedet blev taget.? Bare for at bedømme i forhold til Picopix i samme belysning.

Helt almindelig dagslys uden nedrullede gardiner

Og her under er rummet så mørkt det kan blive.

Så jo, de er meget slidte de rør Big smile

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 17:35

Ud fra det at dømme, vil jeg mene at til sammenligning vil Picoen give et bedre billede.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ud fra det at dømme, vil jeg mene at til sammenligning vil Picoen give et bedre billede.

Fint fint, jeg prøver den og leverer den ikke lige som ønsket, må jeg gå den "tunge" vej og skifte rørene i den jeg har.
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2014
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 11:31
Billeder er utilgivelige, og hvor lyst er et lyst lokale.

Jeg tror også at den lille PicoPix kan give mere lys end du har nu - specielt hvis du køber 3410 modellen, så den er altså bedst i mørke lokaler og/eller hvis størrelsen af skærmen er under 100 tommer.

Det er godt at have lave forventninger, og så blive positivt overrasket. Skriv lige i denne tråd, om det virker for dig med PicoPixen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 22:55
Jeg har valgt at gå lige modsat vej at min første idé, så jeg skifter rørene i min projektor.

Derefter må jeg se hvad det evt bliver til mht den Philips LED 

Men tak for alle svar
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu