|
Placering og hvilken projektor? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Cableguy
Bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen JAWA og tak for endnu et input... Interessante bud igen - især projektoren, som måske også viste sig at være lidt for god ifht. Benu. ;o) Ang. lærred løsningen, så var denne løsning faktisk ret velegnet må man sige. Når jeg så tænker WAF (altså vende tanker med den bedre halvdel) så er vi måske nu fremme ved at man måske især bare går efter et ret klassisk ophæng med lærred, men i stedet laver en lille plade der går på tværs over hele stuen oppe ved loftet. På den måde, ser det ud som om der er bygget en kasse, hvor lærredet kommer ned bagved (stadig skjult så). På den måde kan der måske også være et par spots gemt på hver side af lærredet. Det tror jeg er det vi går efter nu. Både billigere og mindre besværligt - ingen udskæring i loftet! Ang. Projektor placeringen, så tænker jeg om det er muligt at hænge den op i venstre side af stuen - altså over vinduet? Ja, så vil billedet selvfølgelig ikke lige passe, men villle det kunne løses med "Lens Shift" måske??? Nogen der ved noget om det? Har I ellers gode erfaringer med levering af lærred/projektor fra Tyskland? Jeg kan jo også godt lide de 2 års garanti i DK - især ved så dyre gadgets.... men ja. prisen betyder jo altså altid noget også... |
|
Cableguy
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, godt spottet ... prisen var vist lidt for go' ik?
|
|
Cableguy
Funktioner
Tak(0)
|
Er der slet ikke nogle flere bud på en god løsning!? 👀
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |