|
Hvordan kan BenqW1070/1080 ligge i top! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange steder bliver det kaldt "soap opera"-effekten. Det får film til at se ud som om de er blevet filmet med et videokamera. For mig ser det bare kunstigt ud. Lidt svært at beskrive, men bevægelser, ansigter, osv. bliver dukke-agtigt, og generelt bare unaturligt ud.
|
|
8sen
Bruger Oprettet: 11-December-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sker det også i rolige billedsekvenser?
|
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men nogle sekvenser viser det tydeligere end andre. Uden at have sat mig ind i årsagen gætter jeg på at det har noget at gøre med hastigheden af objektet vs. frame rate.
|
|
@lex
Bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Svært at komme uden om, at man får ufattelig meget projektor i W1070 for knap kr. 5.000,-
De nye modeller W1070+ og W1080ST+ har yderligere fået 2200 lumen, mulighed for Wireless HDMI kit, MHL Så vidt jeg kan se har ovennævnte projektorer (desværre) ikke FI (god til sport), der ellers normalt også kan slås fra eller reduceres i menuen. Skal have en ny short-throw projektor, hvor jeg synes W1080ST+ er svær at komme uden om |
|
8sen
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Thomas. Jeg tænker, at den her video er interessant for dig
|
|
8sen
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg oplevet W1400 i Hi-Fi Klubben. Jeg fik lov til at lege lidt med projektoren, og jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se/genkende den såkaldte soap opera effekt. Jeg synes i hvert tilfælde, at gevindsten ved FI overgår evt. ulemper.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |