recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ophæng til tung projector ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ophæng til tung projector ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 10:31
Justeringsmæssigt er det samme lækre mekanisme, men det "dyre" har en Quick-release som gør det meget nemt at frigøre projektoren, og så er der en nøglebaseret låsaanordning, som besværliggør tyveri. Jeg har ikke prøvet det billige, men det er sikkert helt tilstrækkeligt i et privat hjem uden særlig risiko.
Til top
htpcbio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: aarhus, danmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcbio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 13:19
Super. Tak for hjælpen herinde, jeg må ud og investere i et Chief beslag, det bliver det "billige" fra Chief, jeg har ikke brug for quick release, og tror ikke helt på effekten af at besværliggøre tyveri, hvis de vil ha den så tager de den ligegyldigt hvordan jeg sikrer den.  
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu