recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny projekter :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny projekter :)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 15:22
kan ikke tysk :) sorry
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 15:22
Oversat:

Levere til andre europæiske lande eller i tredjelande?

Vores kunder er spredt over hele kloden. Vi leverer til næsten alle lande i verden. Du kan standardly give ordrer for de lande, Tyskland, Luxembourg og Schweiz via online-shop. Vi er glade for du beregne fragtomkostningerne for andre europæiske lande eller tredjelande. At arrangere dette, bedes du kontakte os. For leverancer til ikke-EU-lande er yderligere afgifter, skatter og gebyrer.

Redigeret af BowieCool - 15-Januar-2014 kl. 15:24
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Ja, det var da godt nok én skarp pris. 

De sender bare ikke til Danmark :-( 

Prøvede nemlig for sjov lige at komme én i "kurven". Man kan kun vælge mellem Tyskland, Luxembourg, Schweiz, at få sendt til....

Alle kender da en i Tyskland få den person til at bestille den vupti ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:01
Et alternativ til JVC X35 kunne måske være Panasonic PT-AT6000. Den kan fåes her:

til 2.115 EUR

og så incl et par briller og 5% rabat, så ender det i ca 2.096 EUR. Pris herhjemme kr 19.000 ex brille.

den må du kunne få sendt fragtfrit til en "paketshop" i Flensborg og så fylde bilen op med øl. vand og slik når du henter:o)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:16
Jeg overvejede selv omtalte panasonic, men syntes den fik lidt blandet omtale i udlandet, hvilket afskrækkede mig. Hoppede istedet på en epson TW9200.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Jeg overvejede selv omtalte panasonic, men syntes den fik lidt blandet omtale i udlandet, hvilket afskrækkede mig. Hoppede istedet på en epson TW9200.

Havde du også JVC og Sony med i overvejelserne?, hvis ja hvad gjorde så at Epson "vandt" og leverer den som forventet?

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 20:20
Ville helst købe fra en dansk forhandler, og så blev både sony og jvc for dyre. Så var lidt det der afgjorde det. Samtidigt var jeg ikke sikker på om jvc'en havde nok lys til at den eventuelt ville kunne bruges uden at næsten totalt mørklægge rummet. Epson'en var egentligt også lidt over mit budget, men var nødt til at have lens shift, og turde som sagt ikke tage chancen med panasonicen.

Jeg ved godt man bør tage ud og se projektorer i drift inden man køber, men jeg havde ikke rigtigt tid til det, og samtidigt har jeg langt til seriøse forhandlere.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 01:21
Hvis man trækker 2 par briller + Emitter fra den tyske pris lander den på 13.475 kr for én ny JVC X35.

Det er F..... én go pris. Håber tilsvarende tilbud er tilgængeligt næste år, hvor jeg skal ha ny projektor.
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 22:40
hvad ville i tage en sony  55 eller en jvc 55 ?   
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 17:52
Jeg ville tage den der giver mig de ting jeg prioriterer højest i et billede :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu