|
ny projekter :) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan ikke tysk :) sorry
|
|
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oversat:
Levere til andre europæiske lande eller i tredjelande?Vores kunder er spredt over hele kloden. Vi leverer til næsten alle lande i verden. Du kan standardly give ordrer for de lande, Tyskland, Luxembourg og Schweiz via online-shop. Vi er glade for du beregne fragtomkostningerne for andre europæiske lande eller tredjelande. At arrangere dette, bedes du kontakte os. For leverancer til ikke-EU-lande er yderligere afgifter, skatter og gebyrer. Redigeret af BowieCool - 15-Januar-2014 kl. 15:24 |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle kender da en i Tyskland få den person til at bestille den vupti ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et alternativ til JVC X35 kunne måske være Panasonic PT-AT6000. Den kan fåes her:
til 2.115 EUR og så incl et par briller og 5% rabat, så ender det i ca 2.096 EUR. Pris herhjemme kr 19.000 ex brille. den må du kunne få sendt fragtfrit til en "paketshop" i Flensborg og så fylde bilen op med øl. vand og slik når du henter:o)
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejede selv omtalte panasonic, men syntes den fik lidt blandet omtale i udlandet, hvilket afskrækkede mig. Hoppede istedet på en epson TW9200.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde du også JVC og Sony med i overvejelserne?, hvis ja hvad gjorde så at Epson "vandt" og leverer den som forventet? |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville helst købe fra en dansk forhandler, og så blev både sony og jvc for dyre. Så var lidt det der afgjorde det. Samtidigt var jeg ikke sikker på om jvc'en havde nok lys til at den eventuelt ville kunne bruges uden at næsten totalt mørklægge rummet. Epson'en var egentligt også lidt over mit budget, men var nødt til at have lens shift, og turde som sagt ikke tage chancen med panasonicen.
Jeg ved godt man bør tage ud og se projektorer i drift inden man køber, men jeg havde ikke rigtigt tid til det, og samtidigt har jeg langt til seriøse forhandlere. |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man trækker 2 par briller + Emitter fra den tyske pris lander den på 13.475 kr for én ny JVC X35.
Det er F..... én go pris. Håber tilsvarende tilbud er tilgængeligt næste år, hvor jeg skal ha ny projektor.
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad ville i tage en sony 55 eller en jvc 55 ?
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville tage den der giver mig de ting jeg prioriterer højest i et billede :)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |