|
erfaringer søges: sony vpl-hw 55es |
Besvar |
Forfatter | |
gismo18
Ny bruger Oprettet: 21-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Februar-2014 kl. 00:21 |
jeg søger lidt erfaringer med denne, ifølge diverse test, pragt projektor.
nogen der har købt sådan en??
|
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er lige med på en lytter. Den er også med i mine overvejelser. Den ser nemlig rigtig fin ud. Mere lys stærk end JVC x35.
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, jeg købte en Sony VPL-HW55es lige da den udkom. Er super glad for den - har kørt omk 250 timer på den indtil videre. Hvis der noget specifikt I gerne vil vide, så siger I bare til. Kan nærmest kun anbefales. Har haft 2 projektorer før den.
|
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Stereolab. I hvilket slags rum er din placeret?
Jeg arbejder i at få projekter i stuen og det vil ikke være aktuelt at mørkelægge stuen. Jeg sætter muligvis mørklægnings rullegardiner og for de sydvendte vinduer. Men jeg gider ikke sidde i et totalt mørkelagt rum, så der vil altså være lys tændt, muligvis mindre end normalt. |
|
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har projektoren i et rum med hvide vægge og mørkt gulvtæppe. Bagvæggen har to store vinduer, der dækker hele væggen. Der er sorte mørkelægningsgardiner. Projektoren køres i "low power"-mode og er så godt som lydløs, på et 92" tap-tension lærred fra Lissau. Jeg bruger det mest om aftenen hvor der alligevel er mørkt udenfor, og der er billedet fantastisk. Hvis jeg bruger den om dagen, fortrækker jeg at trække gardinerne ned. Det gør ikke rummet helt mørkt, men nok til stadig at lave et godt billede. Jeg har et par gange haft en lampe tændt i rummet. Det kan fungere, men er selvfølgelig ikke ligeså godt, specielt ikke i mørke scener. Projektoren har virkeligt meget lys, så hvis man planlægger at bruge den med lys i rummet så ville jeg nok køre den i "normal power"-mode, hvor den virkeligt har et højt lysoutput. I såfald ville jeg også tænke på at finde et lærred det er specielt egnet til sådanne formål ala Stewart Firehawk eller Screen Innovations Black Diamond.
|
|
-C5-
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal vist en tur forbi Tape connection inden længe, De har den i deres demo rum. :-)
|
|
|
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor lang tid tager den om at starte op og begynder at vise et billed? :)
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan er den op i mod en jvc 55 ?
|
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan dette beslag bruges sammen med med den ?
http://www.av-connection.dk/?PGr=2623&PicGr=3688&ML=1100 Redigeret af mikkelfrost - 02-April-2014 kl. 13:49 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |