recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - erfaringer søges: sony vpl-hw 55es
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer søges: sony vpl-hw 55es

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gismo18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gismo18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: erfaringer søges: sony vpl-hw 55es
    Sendt: 12-Februar-2014 kl. 00:21
jeg søger lidt erfaringer med denne, ifølge diverse test, pragt projektor.Tongue

nogen der har købt sådan en??
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1019
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -C5- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 09:18
Jeg er lige med på en lytter. Den er også med i mine overvejelser. Den ser nemlig rigtig fin ud. Mere lys stærk end JVC x35.
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Center....DALI SUITE C0.8
Bag.......DALI SUITE R0.8
Sub.......DALI IKON
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 09:31
Hej, jeg købte en Sony VPL-HW55es lige da den udkom. Er super glad for den - har kørt omk 250 timer på den indtil videre. Hvis der noget specifikt I gerne vil vide, så siger I bare til. Kan nærmest kun anbefales. Har haft 2 projektorer før den.
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -C5- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 09:47
Hej Stereolab. I hvilket slags rum er din placeret?
Jeg arbejder i at få projekter i stuen og det vil ikke være aktuelt at mørkelægge stuen. Jeg sætter muligvis mørklægnings rullegardiner og for de sydvendte vinduer. Men jeg gider ikke sidde i et totalt mørkelagt rum, så der vil altså være lys tændt, muligvis mindre end normalt.
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Sub.......DALI IKON
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 10:18
Jeg har projektoren i et rum med hvide vægge og mørkt gulvtæppe. Bagvæggen har to store vinduer, der dækker hele væggen. Der er sorte mørkelægningsgardiner. Projektoren køres i "low power"-mode og er så godt som lydløs, på et 92" tap-tension lærred fra Lissau. Jeg bruger det mest om aftenen hvor der alligevel er mørkt udenfor, og der er billedet fantastisk. Hvis jeg bruger den om dagen, fortrækker jeg at trække gardinerne ned. Det gør ikke rummet helt mørkt, men nok til stadig at lave et godt billede. Jeg har et par gange haft en lampe tændt i rummet. Det kan fungere, men er selvfølgelig ikke ligeså godt, specielt ikke i mørke scener. Projektoren har virkeligt meget lys, så hvis man planlægger at bruge den med lys i rummet så ville jeg nok køre den i "normal power"-mode, hvor den virkeligt har et højt lysoutput. I såfald ville jeg også tænke på at finde et lærred det er specielt egnet til sådanne formål ala Stewart Firehawk eller Screen Innovations Black Diamond.
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -C5- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 10:21
Jeg skal vist en tur forbi Tape connection inden længe, De har den i deres demo rum. :-)
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Sub.......DALI IKON
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 11:51
Hvor lang tid tager den om at starte op og begynder at vise et billed? :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 22:39
hvordan er den op i mod en jvc 55 ? 
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 13:49
kan dette beslag bruges sammen med med den ?

http://www.av-connection.dk/?PGr=2623&PicGr=3688&ML=1100

Redigeret af mikkelfrost - 02-April-2014 kl. 13:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu