|
iPhone: Slå Bluetooth fra i Kontrolcenter? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8599 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det jo ikke ligefrem nyt.
Men hvorfor i det hele taget slå Bluetooth fra? |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man ikke bruger det er der vel ingen grund til at have det slået til. Jeg mindes da jeg ikke brugte Bluetooth på min telefon. Der var det slået fra hele tiden. Nu bruger jeg det på arbejde, så det er altid slået til. På min iPad er det stadig slået fra. På samme måde med NFC. Engang brugte jeg det aldrig - derfor ikke aktiveret. Nu, hvor jeg betaler med telefonen er det altid slået til.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19514 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Shit mand, så er der mange ting jeg ikke opdager. Jeg oplader mit telefon stort set dagligt men opdager ikke nye funktioner dagligt 😉 Klaus
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10453 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bruger hurtigere telefonens batteri, så slå det fra hvis det ikke bruges. Flemming Redigeret af fltk - 22 timer 36 minutter siden kl. 22:22 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var ikke mig der skrev det. Du har fejlciteret.
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1092 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når du slå det fra kommer ser også en besked om at Bluetooth slår fra indtil imorgen. Så du må den lange vej ind i indstillinger. |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1092 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kører din telefon så også på 2G, fordi det bruger mindre strøm end 5G å |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4733 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt set Klaus, der skal stå opdateres
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8599 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var i "gamle dage". Så længe du ikke aktivt bruger Bluetooth, er strømforbruget minimalt. |
||
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det syntes jeg er mærkeligt. Hvis jeg slår noget fra, så skal det da være slået fra til jeg vælger andet. |
||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sikkert, men nu er den knap ikke beregnet til at slå Bluetooth permanent fra.
Hvis man ikke har brug for Bluetooth, har man jo nok heller ikke brug for en hurtig adgang til at slå den til og fra. Redigeret af lunddal - 8 timer 33 minutter siden kl. 12:25 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19514 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Korrekt, men så skal du bruge “slå fra” knappen og ikke “afbryd forbindelser til i morgen klokken 5” knappen. Klaus
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |