Motley skrev:
- Jeg har fornyeligt købt et brugt sæt Bose acoustimass 15 fra 1999. Forhandleren informerede mig om et manglende højtalerkabe,l nok et til center, men det skulle være ens med de to i front. Det er ikke lykkedes mig at finde et sådan på nogle hjemmesider. Det er et kabel som skal ind i sub med et han stik og i højtaler med to ledninger. Måske i kan hjælpe ?
|
Har du et billede af kablet, eller kan du tage billeder af det hunstik kablet skal forbindes til og terminalerne på centeren?
Motley skrev:
- Sony Str- DB930, Jeg mangler en fjernbetjening til denne receiver nogle forslag. Jeg er ret amatør så dt behøver ikke være noget fancy. gerne godt til prisen.. :o)
|
Sidst jeg så efter var der en Harmony 525 til salg i køb/salg afdelingen til 150 kr.
Motley skrev:
- Til sidst vil jeg høre om det er okay at slutte sin laptop til receiver og bruge den som mediecenter/cdafspiller ? -hvad skal man bruge udover et kabel med jackstik og R-L i den anden ?
|
Ikke mere - husk blot at tage strømmen fra laptoppen, inden du slutter kablet til.
Klaus