recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål om Remote indgang - Marantz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål om Remote indgang - Marantz

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
foffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål om Remote indgang - Marantz
    Sendt: 28-December-2011 kl. 17:18
Er der nogen der kan fortælle mig hvilken teknologi er for en størrelse?

Hvad hedder standarten for disse stik, hvis det altså er en standart?

Og hvilke enheder vil være kompatibel med det?

(Det er en Marantz PM6004 forstærker btw...)

Redigeret af foffer - 28-December-2011 kl. 17:18
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 17:23
Er vist almindelige RCA/phono stik. Jeg vil gætte på at det kun kan bruges med andre Marantz produkter med tilsvarende tilslutning.
Til top
foffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Er vist almindelige RCA/phono stik. Jeg vil gætte på at det kun kan bruges med andre Marantz produkter med tilsvarende tilslutning.

Ok, så du mener kun at det er til at 'linke' dem sammen så de kan styres via en marantz fjernbetjening?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu