recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bose Acoustimass 15, Sony db930, kabel og fjernbe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBose Acoustimass 15, Sony db930, kabel og fjernbe

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Motley Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Bose Acoustimass 15, Sony db930, kabel og fjernbe
    Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 10:58
  1. Jeg har fornyeligt købt et brugt sæt Bose acoustimass 15 fra 1999. Forhandleren informerede mig om et manglende højtalerkabe,l nok et til center, men det skulle være ens med de to i front. Det er ikke lykkedes mig at finde et sådan på nogle hjemmesider. Det er et kabel som skal ind i sub med et han stik og i højtaler med to ledninger. Måske i kan hjælpe ?
  2. Sony Str- DB930, Jeg mangler en fjernbetjening til denne receiver nogle forslag. Jeg er ret amatør så dt behøver ikke være noget fancy. gerne godt til prisen.. :o)
  3. Til sidst vil jeg høre om det er okay at slutte sin laptop til receiver og bruge den som mediecenter/cdafspiller ? -hvad skal man bruge udover et kabel med jackstik og R-L i den anden ?
På forhånd tak, jeg sætter stor pris på det!

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19516
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Motley Motley skrev:

1. Jeg har fornyeligt købt et brugt sæt Bose acoustimass 15 fra 1999. Forhandleren informerede mig om et manglende højtalerkabe,l nok et til center, men det skulle være ens med de to i front. Det er ikke lykkedes mig at finde et sådan på nogle hjemmesider. Det er et kabel som skal ind i sub med et han stik og i højtaler med to ledninger. Måske i kan hjælpe ?
Har du et billede af kablet, eller kan du tage billeder af det hunstik kablet skal forbindes til og terminalerne på centeren?

1. Sony Str- DB930, Jeg mangler en fjernbetjening til denne receiver nogle forslag. Jeg er ret amatør så dt behøver ikke være noget fancy. gerne godt til prisen.. :o)

Sidst jeg så efter var der en Harmony 525 til salg i køb/salg afdelingen til 150 kr.

1. Til sidst vil jeg høre om det er okay at slutte sin laptop til receiver og bruge den som mediecenter/cdafspiller ? -hvad skal man bruge udover et kabel med jackstik og R-L i den anden ?

Ikke mere - husk blot at tage strømmen fra laptoppen, inden du slutter kablet til.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Motley Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2011
Sted: København
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 19:56
Okay
Tak for hurtigt respons. Jeg har været i elgiganten og bestille et kabel, 117 kroner så der var ikke meget at tænke over.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu