|
Kan det fikses uden at ødelægge noget? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Tektronix
Super bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Sendt: 08-November-2011 kl. 12:05 | |
Findes der en dansk forhandler af QLN eller nogle der ligger inde med brugte. Købte for mange år siden QLN fronter og center i TP og kunne i dag godt tænke mig at udbygge sættet.
|
||
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Sendt: 09-November-2011 kl. 17:12 | |
Tektronix - Leder også efter baghøjttalere, QLN 601. Tror ikke der findes danske forhandlere. Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen.
|
||
Tektronix
Sendt: 10-November-2011 kl. 08:55 | |
Lige præcis, havde også tænkt på evt. at opgradere fronterne og evt. bruge de nuværende som det ene sæt baghøjttalere ;o)
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 10-November-2011 kl. 14:01 | |
I gamle tage var Tape Connection eneste forhandler, og dét der hedder QLN i dag har intet med det gamle QLN at gøre, så der er ingen gevinst ved at købe dem til at matche gamle QLN. Så du må ud på det private brugtmarked hvis du vil finde QLN'er der matcher.
|
||
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Sendt: 11-November-2011 kl. 10:01 | |
Jeg overvejer også at springe på 604 som baghøjttaler... synes bare det er synd at have så dejlige højttalere som baghøjttaler. Hvad siger du til vi hopper på denne annonce og så kan vi slås om hvem der skal have hvad? Jeg kunne godt tænke mig de små da jeg ikke rigtig har penge til de store som baghøjttalere. Så kan du tage de store og evt. også subben?
Ja, som Otto siger, så har den nye serie intet med de gamle at gøre, da det ikke er Mats Anderson der har designet dem. Så det er bare at søge alt hvad man kan på brugtmarkedet.
|
||
Tektronix
Sendt: 11-November-2011 kl. 10:20 | |
Hmm det ser ikke uinteressant ud. Jeg har dog QLN center og en sub (dog af andet mærke). Skal lige tænke lidt over det.
|
||
Hessi
Sendt: 11-November-2011 kl. 10:28 | |
Center'en er er der ingen af os der er interesseret i. Det er for det første ikke en QLN center og vi har begge centerhøjttaler. Vi skal evt. bare byde på de 2 små og de 2 store. Subben kan han sagtens sælge alene. Hvad er det for nogle højttalere du har nu?
Redigeret af Hessi - 11-November-2011 kl. 10:28 |
||
Tektronix
Sendt: 11-November-2011 kl. 11:03 | |
Jeg har 166 og FS600
|
||
Hessi
Sendt: 11-November-2011 kl. 11:24 | |
Okay, har ikke hørt dem, men umiddelbart ville jeg tro at der ikke er den vilde forskel mellem QLN Qubic 166 og QLN 604. Specmæssigt er de i hvert fald ens, tror måske at 604'erens diskant er en smule mere velopløst og en anelse mere detaljeret. Så lidt svært at sige om det skal være bag- eller fronthøjttalere. Det bliver du nok nødt til at høre dig frem til hvis det skulle blive aktuelt. Men er de ikke bare herlige de QLN'er? Jeg er i hvert fald virkelig blevet glad for de 606'er i løbet af den korte tid jeg har haft dem.
|
||
Tektronix
Sendt: 11-November-2011 kl. 11:59 | |
Jo synes de lyder rigtig godt, de har da nu overlevet i stuen i godt 11 år ;o)
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |