|
Biostole: din chance |
Besvar |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-November-2013 kl. 10:23 |
Hej, Jeg ved godt at dette emne ikke har 100% noget med projektorer at gøre, men posten rammer den samme målgruppe. Jeg har "reserveret" 5 stk af følgende stole fra Herning Biograf igennem biostole.dk. I mellemtiden fandt jeg en anden løsning, og kan nu vælge blot at annulere min reservation uden problemer. Dog synes jeg at jeg vil give en anden muligheden for at overtage min reservation. Stolene kommer fra første række, så de skulle være i god stand. Jeg skulle betale omkring 600-700 per stol. Jeg får intet personligt ud af at give min reservation videre, og gør det kun for at give en anden person en god chance. De skal afhentes i Herning biograf d. 1. December. Jeg lader lige tråden løbe i et par dage, og hvis ingen interesse, så fjerner jeg min reservation. |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Annulerer reservationen i morgen (Fredag) kl 12:00.
Det er nok meget få personer som vil gå den vej og købe "rigtige" bio-stole, men det var da et forsøg værd :-)
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville gerne, men mangler lige en ombygning først.
Super fedt at du giver en anden en chance :-) |
|
.....
|
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
De kan stadig fremskaffes senere, så skal man blot tage direkte kontakt til leverandøren.
Hvis man er villig til at vente, så kan man få lov til selv at vælge stolene - og dem fra forreste række til højre eller venstre er somregel som nye :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |