recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - gaven til den 50 årige far
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gaven til den 50 årige far

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: gaven til den 50 årige far
    Sendt: 24-December-2013 kl. 01:18
min far har længe været misundelig på min hjemme bio, og da han fylder 50 i slutningen af januar skal han da derfor have sin egen i 50 års fødselsdags gave. (selvfølgelig sætter jeg den op for ham mens han er på arbejde)

jeg har 6000 at gøre med og dette er kun til projektor da jeg selv har lavet lærredet til ham ud af en rest fra da jeg lavede mit eget.

jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter, men har lidt benq w1070 i tankerne, men også om det kan være værd at købe noget brugt?

jeg købte selv min infocus in78 brugt, og jeg elsker den ligeledes gør han. så jeg er slet ikke bleg for at købe brugt.

billedet bliver 90'' og rummet kan mørklægges totalt i det lærredet kommer til at hænge foran vinduet og derved blokere lyset, (dette er testet). det er ikke en nødvendighed at den skal være 3d ready, men full hd ved jeg han vil have.

håber der er nogle af jer der kan komme med nogle forslag, hvad med LED projektor?

DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 07:15
Flot gave.

Men ikke hvis det er en LED projektor. Dem man kan få til dit budget, er ikke pengene værd.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 13:46
Hvad med denne 

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128888&title=s-projektor-sanyo-plvz3000-og-lrred
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 18:16
det ville også være kanont :) men desværre bor jeg i det midtjyske, og jeg tør ikke få sådan noget hardware sendt med posten (er selv gammel gls vognmand) har desværre set hvordan det bliver behandlet selvom det står forsigt eller andet på pakken:(

men ellers tak for linket:)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 01:16
Så er der købt projektor. En sanyo z5
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu