recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mister man PQ ved zoom?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mister man PQ ved zoom?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mister man PQ ved zoom?
    Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 19:16
Kære Medlemmer,

Har netop anskaffet mig en Panasonic AT6000 projektor og har et praktisk spørgsmål til alle jer erfarne projektor ejere.

Her kommer det:

Hvordan opnår man den bedste billedekvalitet?
1) Når man stiller sin projektor så langt tilbage so man kan, så billede fylder hele lærred?
2) Eller når man stiller projektoren mellemlang fra lærred og benytter mellem zoom, så det fylder hele lærred?
3) Eller når man stiller projektoren så tæt på lærred man kan med fuld zoo, så det fylder hele lærred?

Eller er det ligemeget i praksis.

Glæder mig meget til at høre jeres erfaringer.

BH,
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 19:58
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Hvvad blev der af denne tråd ?

Købstråden er lukket - da projektoren er i hus!

Redigeret af geuken - 20-Oktober-2013 kl. 20:09
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 20:15
Jeg ved da godt den er i hus, jeg og andre spørger jo bare pænt om hvad man skal investere i en brugt !

Men god fornøjelse
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 20:23
Har lige fundet denne tråd om emnet - hvis andre skulle være interesseret!

http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=213254

Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Jeg ved da godt den er i hus, jeg og andre spørger jo bare pænt om hvad man skal investere i en brugt !

Men god fornøjelse

har sendt dig en PM
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 09:58
Flere har skrevet angående pris på en brugt AT6000 projektor.

Da jeg lige afprøver projektoren, for at sikre mig at det er det rette valg for mig, venter jeg lige med at oplyse om prisen - indtil jeg er 100%sikker. Hvis jeg evt. står overfor et skulle sælge den videre er jeg ikke interesseret i at miste penge ved at købere forsøger at presse prisen yderligere ned.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu