|
mister man PQ ved zoom? |
Besvar |
Forfatter | |
geuken
Super bruger Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 19:16 |
Kære Medlemmer,
Har netop anskaffet mig en Panasonic AT6000 projektor og har et praktisk spørgsmål til alle jer erfarne projektor ejere. Her kommer det: Hvordan opnår man den bedste billedekvalitet? 1) Når man stiller sin projektor så langt tilbage so man kan, så billede fylder hele lærred? 2) Eller når man stiller projektoren mellemlang fra lærred og benytter mellem zoom, så det fylder hele lærred? 3) Eller når man stiller projektoren så tæt på lærred man kan med fuld zoo, så det fylder hele lærred? Eller er det ligemeget i praksis. Glæder mig meget til at høre jeres erfaringer. BH,
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvvad blev der af denne tråd ?
|
|
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
Købstråden er lukket - da projektoren er i hus!
Redigeret af geuken - 20-Oktober-2013 kl. 20:09 |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved da godt den er i hus, jeg og andre spørger jo bare pænt om hvad man skal investere i en brugt !
Men god fornøjelse
|
|
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige fundet denne tråd om emnet - hvis andre skulle være interesseret!
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=213254 |
|
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
har sendt dig en PM
|
|
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
Flere har skrevet angående pris på en brugt AT6000 projektor.
Da jeg lige afprøver projektoren, for at sikre mig at det er det rette valg for mig, venter jeg lige med at oplyse om prisen - indtil jeg er 100%sikker. Hvis jeg evt. står overfor et skulle sælge den videre er jeg ikke interesseret i at miste penge ved at købere forsøger at presse prisen yderligere ned.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |