|
Skift af polariseret glas i projektor |
Besvar |
Forfatter | |
goAMinD
Super bruger Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-November-2013 kl. 14:45 |
Hej,
Jeg har konstateret, efter nøjsom adskillelse af min Sanyo PLV-Z700, at det blå polariserede glas filter er varmeskadet og skal skiftes. Jeg har haft glasset helt ude af projekteren for at bekræfte dette. Jeg vil helt sikkert selv kunne udføre reparationen, men jeg mangler en kontakt der kan levere reservedele. Nogen der har kontakter eller ved hvem der kan være leveringsdygtige? Jeg har søgt meget på nettet og kan finde producent stumper i udlandet, men der oplyses begrænset online, hvad man specifikt får leveret.
Redigeret af goAMinD - 05-November-2013 kl. 14:57 |
|
Blu-ray
Film |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er projektoren købt hos en radio- TV-forretning, så prøv at spørg efter reservedele her. Det kunne jo være, de kan få det hjem.
|
|
larsl
Bruger Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med de her:
(Jeg har ikke handlet hos dem, men har selv en Z3000 hvor jeg overvejer om det kan betale sig at reparere den.)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |