recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV trådløst til projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV trådløst til projektor

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Selvfølgelig er der da lyd med på HDMI, ellers er de jo ikke meget bevendt til det de anvendes til.
Hvis den bare skal kunne modtage, så kan det da være f.eks en Clint DC1.

Sådan en?:

Kan den smide mit yousee ud på HDMI med lyd som jeg så smider til projektoren via wireless hdmi?

Har jeg overset noget?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 19:24
Den DC-1 kan du fint bruge, men du mangler at svare på to spørgsmål:

1. hvor langt kommer DVB-C boksen til at stå fra projektor ( måske det er for langt til trådløs HDMI )
2. Hvad gør du med lyd ?

Prøv evt. at lave et plantegning over dit hus og hvordan du har forstillet dig at det skal se ud og post det her, så kommer der måske andre og bedre forslag
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Den DC-1 kan du fint bruge, men du mangler at svare på to spørgsmål:

1. hvor langt kommer DVB-C boksen til at stå fra projektor ( måske det er for langt til trådløs HDMI )
2. Hvad gør du med lyd ?

Prøv evt. at lave et plantegning over dit hus og hvordan du har forstillet dig at det skal se ud og post det her, så kommer der måske andre og bedre forslag
1 - Wireless-delen skal jeg nok løse - arbejder selv med det.
2 - Lyden smider jeg igennem min receiver tænker jeg (læs: PVR-boksen skal igennem receiveren)

Har jeg overset noget?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af nifo nifo skrev:

2 - Lyden smider jeg igennem min receiver tænker jeg (læs: PVR-boksen skal igennem receiveren)

Har jeg overset noget?

Jeg ved ikke om du har overset noget, men hvis du selv læser dit første indlæg så skriver du:

"- langt fra mit yousee antennekabel."

Så vil du spille lyden fra et andet rum ?
Og hvordan løser du HDMI delen ?
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 19:58

Oprindeligt skrevet af nifo nifo skrev:

Har jeg overset noget?

Jeg ved ikke om du har overset noget, men hvis du selv læser dit første indlæg så skriver du:

"- langt fra mit yousee antennekabel."

Så vil du spille lyden fra et andet rum ?
Og hvordan løser du HDMI delen ?
Langt fra som i at når projektoren hænger i loftet (loft til kip) så er der ingen nem (læs: pæn) måde at få kablet forbindelse.

HDMI-delen er vel kun et spørgsmål om båndbredde?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 20:04
Sådan er det jo når der mangler en plantegning fra starten, så bliver der svaret på mange forkerte ting.

Jeg havde den opfattelse at det var i hver ende af huset og forskellige rum....

Så du siger at Yousee udtag og DVB-C boks og Receiver ( lyd ) er i samme rum ? 
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 20:27

Sådan er det jo når der mangler en plantegning fra starten, så bliver der svaret på mange forkerte ting.

Jeg havde den opfattelse at det var i hver ende af huset og forskellige rum....

Så du siger at Yousee udtag og DVB-C boks og Receiver ( lyd ) er i samme rum ? 

Jeps
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 21:02
Okay 

Klassisk eksempel på et dårligt stillet spørgsmål og svar som ikke spørger ind til problemet.

Nå, men god fornøjelse.....
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu