|
W5000 minus billede |
Besvar |
Forfatter | |
wokmot
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2014 kl. 16:00 |
Hejsa alle!
Min w5000 er kørt lige under 1000 timer, den vises ingen billede mere, og pæren tændes hellere! 2. Og 3. sidste gang jeg så på den var den begyndt at vist "striber" på lærredet, og sidste gang igen problemer Nu den itu! Ved l hvad det kan være? ( bruger den hverdag i sted for tv) |
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved er det ikke helt ukendt at den model har problemer med striber eller med at den ene halvdel af billedet ser underligt ud. Det er vist nok noget med billedprocessoren der står af. Prøv at se her:
http://www.avsforum.com/t/1113429/benq-w5000-vertical-stripes http://www.avsforum.com/t/1204170/help-benq-w5000-half-the-picture-is-gone Jeg tror ikke der er noget du selv kan gøre ved det. |
|
@lex
Bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme skete for min W5000 med striber i den ene side.
Som dpny nævner er det vist et kendt problem med denne model :-/ Det er noget med at forbindelserne på printpladerne giver sig (pga. varme og brug). Kan vist og måske "masseres" på plads igen med en varmebehandling, men ikke noget jeg selv har lyst til at begive mig ud i, så nu er den kasseret. Du kan finde om det på nettet (bla. de links som dpny har angivet)
|
|
wokmot
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej alex og Dpny
vil det sige at "lortet" er færdigt?? jeg er ik så god til at læse engelsk!! Nat |
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |