|
Lille anlæg med GOD fm modtagelse |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Januar-2012 kl. 10:40 |
Nogen der kan hjælpe med et anlæg der opfylder følgende krav Radio med cd Kompakt system – evt. som ghettoblaster Rigtig god FM modtagelse – har prøvet 2 forskellige der “suser” (selv på mono) Helst uden en voldsom antenne da den skal stå fremme i køkken Til mine forældre der kun hører en lokal station, der ikke sender på DAB Lydkvalitet er ikke som sådan et krav Helst noget fra Elgiganten – er vild med deres ”prøv i 14 dages byttegaranti” (bor 7-8 km fra butikken) |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er selvmodsigende, god modtagelse kræver lidt antenne, og eller gode forhold for modtagelse. Så er forholdene ikke så gode, så skal der mere antenne til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er jeg klar over - tænkte bare om der måske var et mærke der var kendt for god kvalitet på deres FM modtagelse? Har aldrig rigtig beskræftiget mig med noget FM modtagelse før - blot sat tingene til og fået lyd ud...
Men mine forældre bor i et område med dårlig dækning
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |