|
2.40:1 vs 2.35:1 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
rlauritsen
Junior bruger Oprettet: 14-November-2005 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det som forventet ? Der er vel ingen mulighed for at få vist 16:9 med sorte sider på sådan et lærred, når jeg bruger en Benq W1070 ? så jeg ikke skal zoome ind og ud manuelt hele tiden ? Hvilken anden dlp projektor kan vise det på den måde ala panasonics lcd ?
|
|
Olet
Bruger Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er som forventet, jeg bruger kun mit lærred til film, så har derfor ikke prøvet noget i 16:9. Næsten alle mine film er i 2:35 eller 2:40.
Der er ikke nogen mulighed for 16:9 med sorte sider uden brug af maskesystem.
|
|
rlauritsen
Junior bruger Oprettet: 14-November-2005 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænkte nu som dette http://youtu.be/dPAxZjRvPBM
men det kræver jo nok sådan en projektor |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
@rlauritsen Du kan indsætte YouTube klip direkte i dette forum Det virker på samme måde på min 5000'ner, men brug ikke auto skift mellem 21:9 og 16:9 den kan ikke finde ud af undertekster. @Olet Hvad er billed målene på dit 2.40:1 lærred, jeg kan ikke finde lærredet der hvor du har bestilt. Har du evt. et direkte link til det du har købt ?
|
|
Olet
Funktioner
Tak(0)
|
Billed målene er.
Brede 2794 mm. Højde 1164 mm. Se om jeg ikke kan få tid, til at ligge et billede ind af det, i morgen.
|
|
Olet
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et billede af mit lærred, bedre sent end aldrig
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |