|
Projektor og lærred på budget? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er nok forskel på fisk, men jeg gider ikke kigge efter brugt, hvis jeg for ganske små håndører kan få noget som er nyt. Dit spørgsmål lyder:
a) købe brugt og få et 110" lærred b) købe nyt og få et 92" lærred Jeg ville absolut gå efter at købe nyt, og så smide en smule mere for et større lærred. Han skriver jo ikke hvorfor han ønsker at sælge. Det virker da underligt at købe det hele fra nyt, og så ville sælge det efter blot 10 timer på pæren.
|
|
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se hvad du mener og har besluttet at købe nyt :) ved jo heller ikke om jeg behøver 110" eller om 92" blir nok :)
Tak for hjælpen :D
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Størrelsen er der meninger om :-)
Jeg ville personligt gå efter mere end 92" ... Med 92" tommer vil du sige woouv i starten, men efter et par film vil du sige, doh - hvorfor købte jeg ikke et større ;-)
|
|
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske, synes det kommer an på pladsen, har haft 92" og der havde jeg på intet tidspunkt følelsen af det skulle være større, der var nemlig ikke plads til større :)
Jeg må se på det når jeg får lejlighed, kan se man kan købe hele skidtet i Elgiganten, så kan jo være jeg kan presse dem lidt med rabat eller noget ekstra :D |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |