|
Vælg af lærred! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sidder 3 meter fra 122", det er endnu mere perfekt.
Hvis man vil ha en rigtig bio fornemmelse er der ingen vej uden om projektor / lærred. |
|
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg tænkt på .. Men jeg tror måske bare ikke løsningen er sig besværet værd. Nu kan jeg ikke se hvor stort tv'et er. Men ville fortrække 55-65", med et bedre billede. Frem for en projektor løsning som kræver mørklægning og lidt ekstra kabelførelse. :) Men det jo bare smag og behag. Jeg stod også på et tidspunkt med en brændende ønske om projektor. Så kan sagtens følge trådstarter. Og hvis det er det han vil, så det også det han skal. :) |
|
Fanastril
Bruger Oprettet: 28-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mmm. Hvis man kun sværger til absolutter ("ingen vej") og kategorier (projektor vs. plasma) er kvalitet et fremmedord. |
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forstår ikke din besked.
Mener du at en projektor ikke kan vise et lige så godt billede som et tv.? |
|
korsholm_jeppesen
Ny bruger Oprettet: 01-Juni-2012 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt et 120" hos denne forhandler på ebay. Super nemt og billigt, samt hurtig levering. Det bøjer en lille smule i siderne, men det har ikke nogen betydning da det er den sorte kant som det går ud over. Kan se at han har en på 84" hvis det har din interesse.
|
|
Fanastril
Bruger Oprettet: 28-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det var overhodet ikke det, jeg skrev. Det kommer selvsagt an på kvaliteten af den enkelte projektor og det enkelte TV. Du er den kategoriske her, ikke jeg. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |