|
Hvad er kontrastforhold, hvor stort skal det være |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hifiklubben forhandler kun DLP projektorer, så det er ganske klart hvorfor de peger på DLP projektorer. De har slet ikke en LCD projektor til salg :-) De er jo nødt til at sælge ... Det er rigtigt at DLP har en dybere sort farve end en LCD projektor. Mener dog ikke at farverne generelt er ringere på en LCD projektor. For mig er det lidt forenklet sagt: DLP: Dybere sort farve men med regnbue effekter (kan ikke holde dem ud!!) LCD: Mindre dyb sort farve, ingen regnbue effekter Jeg var fuldt ud tilfreds med sort farven på min LCD projektor. |
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal tage ud og kigge på dem, da det langt fra er alle som er plaget af regnbueeffekten.
Har selv en W1070 og er MEGET tilfreds. Eneste anke fra min side er, at den larmer en del. Da jeg købte projektor i den prisklasse havde jeg også blikket på Acer projektoren, men i min verden gjorde W1070'eren det bedre. Redigeret af Kasper Jensen - 22-Oktober-2013 kl. 13:05 |
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fausing. Det er en data projektor du henviser til og ikke en film projektor.
Redigeret af -C5- - 22-Oktober-2013 kl. 13:40 |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
Micky_dk
Bruger Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan ses den regnbueeffekten?
Jeg høre W1070 inde ved Hifi en dag. Og syntes en den larmede. Men nu har jeg set flere steder, at folk snakker om at den larmer. Hvor langt ned skal man i DB før det vil være acceptabel? W1070 ligger på 33/30 db |
|
/Micky_dk
|
|
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
I min verden er projektor til film, og når man ser film - så skal der lyd på.
Har også en 1070. Ja den larmer, men der bliver alligevel skruet godt op for recieveren.
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig, men skulle da nævnes, da jeg ikke i forhold til prisen kunne finde andet at sætte fingre på. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |