|
Hovedtelefoner med god bas ønskes |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg støtter op om det bud, jeg har 250 Ohm versionen http://www.4sound.dk/shop/hovedtelefoner/beyerdynamic/dt-770-pro-250-ohm.html og det er bare et par superfede funk/rock/blues bøffer, godt med punch. De er HELT lukkede så din far skal ikke forvente at kunne høre telefonen, dørklokken og når din mor kalder sålænge han har dem på, til gengæld kan han feste løs med dem på ørerne uden at din mor bliver forstyrret. |
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2001 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder meget langt fra, ja nærmest modsat mine egne AKG K701. Men de der "beats by Dre" lyder jo så netop som noget for Pippers far, hvis han rynker på næsen over bassen i de høretelefoner han allerede har prøvet. Formentligt er han jo typen der direkte ville fnyse over bassen i f.eks et par detaljerede AKG K701 og andre gode, men for ham alt for lyse høretelefoner.
Redigeret af TBC1 - 24-Februar-2012 kl. 10:52 |
|
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.amazon.co.uk/Sony-MDR-V700DJ-Professional-DJ-Headphones/dp/B00005QBU6
Sonys DJ foner er så vidt jeg ved kåret til nogle af de bedst DJ bøffer - fordi de både er klare og har rigtig god bas.
Da jeg købte dem researched jeg en del og svaret var ret klart. Jeg er nu på mit andet par ( på 8 år) og skal ikke have andre. EEEElsker den lyd der er med masser af bas men uden det rumbler, og jeg kan se at rigtig mange profesionnelle DJs og lydstudier bruger dem.
Derudover er de praktiske fordi de kan foldes, og rigtig holdbare - da de jo er egnet til at tage med på farten.
|
|
Suckyboyfriends
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et par skull candy med bass forstærker indbygget.. Du kan få dem for en 100 mand. Har aldrig brugt dem
|
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet lidt forskelligt fra bose - sennheiser - osv. Har aldrig været så tilfreds som jeg er med mit nuværende audio technica... Det spiller bare sublimt godt, velopløst, god bas... Spotpris efter min mening. ;)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |