recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stander/ophæng til b&w cm1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stander/ophæng til b&w cm1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stander/ophæng til b&w cm1
    Sendt: 19-Marts-2012 kl. 00:03
Jeg har sådan et par b&w cm1 der skal bruges til baghøjtalere. De skal stå bag min sofa. og skal have fundet en løsning på hvordan. Kan man få et ophæng til meget billige penge? det er basport bag på.
synes bare standere koster kassen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 11:58
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 12:18
Er der ikke andre løsninger end at bore i højtaleren. Tænker lidt på 2 små hylder?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:18
Så må du en tur i Bauhaus eller lign for at kigge efter hyldeknægte og hylder
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:34
Og tak for det, jeg prøver og tage derud en tur
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 15:24
Jeg tænker lidt på om der er en anden løsning. Der er jo 4 gevind huller i bunden. det må da kunne ladge sig gøre at kunne bruge dem på en måde. de skal stå i ørehøjde og pege direkte ind imod mig bagfra.
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 18:23
Fandt du ud af en løsning som passer til dine cm1?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu