|
Stander/ophæng til b&w cm1 |
Besvar |
Forfatter | |
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 00:03 |
Jeg har sådan et par b&w cm1 der skal bruges til baghøjtalere. De skal stå bag min sofa. og skal have fundet en løsning på hvordan. Kan man få et ophæng til meget billige penge? det er basport bag på.
synes bare standere koster kassen.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
10 sek google, og så kom de her frem
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler/vm-acoustics_w05_justrbart-vagbeslag_hvid.htm
|
|
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ikke andre løsninger end at bore i højtaleren. Tænker lidt på 2 små hylder?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må du en tur i Bauhaus eller lign for at kigge efter hyldeknægte og hylder
|
|
stillersen
Funktioner
Tak(0)
|
Og tak for det, jeg prøver og tage derud en tur
|
|
stillersen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker lidt på om der er en anden løsning. Der er jo 4 gevind huller i bunden. det må da kunne ladge sig gøre at kunne bruge dem på en måde. de skal stå i ørehøjde og pege direkte ind imod mig bagfra.
|
|
agerskov
Super bruger Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fandt du ud af en løsning som passer til dine cm1?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |