|
Højtalere til NAD T747 |
Besvar |
Forfatter | |
wolle_7400
Ny bruger Oprettet: 31-Januar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2012 kl. 21:00 |
Hejsa :-)
Jeg har netop købt en NAD T747 surround-receiver, og skal have købt nogle højtalere dertil. Jeg vil ende med komplet 5.1 surround, men vil starte med et par gode stereo-speakers, og bygge resten af setuppet derfra :-) Jeg lytter til både film og musik... Begge dele er derfor vigtige. Prisklassen er cirka 5000 kr for et sæt højtalere. Jeg har indtil videre kigget på følgende mærker: Dali ikon 2 Monitor audio Focal chorus 806v Xtz Dynaudio Jeg vil meget gerne høre jeres råd og erfaringer :-) |
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan lige så godt siges med det samme, Dynaudio kan du godt glemme alt om til den pris! den billigste højtaler de har, er Dynaudio DM 2/6 der koster 1999 for EEN!
- Jeg er selv i gang med at stille opgradere mit JBL! SCS 178, til Dali Zensor serien.. koster sammenlagt omkring 14k for et fuldt 5.1 sæt (dog i hvid) tag 1500-2000 kr af hvis du vil have i sort eller træ farve. (Zensor er blandt Dali's billigste serie) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
wolle_7400
Funktioner
Tak(0)
|
Ja 1999 kr for én, og jeg vil bruge 5000 kr på stereo-højtalerne? :-)
Hvis jeg skal have Dali, går jeg ikke længere ned end Ikon-serien. Men tak for dit input. |
|
wolle_7400
Funktioner
Tak(0)
|
Focal chorus 806v har fået super gode anmeldelser på diverse fora, så den er jeg ret vild med!
Jeg bor dog ikke i nærheden af Esbjerg, som er det eneste sted, man kan høre dem :-( |
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener da ellers de gerne laver en demo hjemme hos en selv... Prøv da at høre dem ad... Du kan højst få et nej
|
|
agerskov
Super bruger Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan finde 1000 mere vil jeg sige B&W cm 1 kompakt størrelse men meddele lyd.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |