|
BenQ W1070 |
Besvar |
Forfatter | |
TG80
Bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2012 kl. 10:43 |
Hej
Jeg overvejer snart at opgradere min stuebio til at inkludere et projektor setup.
Jeg har kigget lidt på de forskellige projektorer i prisklassen under 10K. Jeg synes at den nye BenQ W1070 ser meget interessant ud og de få reviews jeg har kunne finde ser meget positive ud.
Er der nogen der ved om man kan komme ud og se den nogen steder? Jeg har fået svar fra Hifiklubben at de endnu ikke har besluttet om den skal indgå i deres sortiment.
Hvilke andre projektorer kan i anbefale at jeg kigger på (evt kommende modeller). Den skal stå i en stue som kan mørklægges rimeligt men ikke optimalt. Den skal væghænges i en afstand af ca 4-4,5 meter fra lærredet som jeg forventer bliver mellem 90"-100". Jeg vil helst ikke undvære muligheden for 3d.
Mvh
Thomas
|
|
eyvind
Bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
1070 må vel nærmere enn 4 meter for å klare 90" ? Benq har en kalkulator på hjemmesiden, men jeg mener å huske at den skulle stå ca. 3 meter fra 86" zoomet helt ut.
Redigeret af eyvind - 14-December-2012 kl. 17:00 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |